Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Ζυθοφιλοσοφίες

κι εκει που επινα τις μπυρες μου
ξαφνικα αναρωτηθηκα:
γιατι δεν φτανω ποτε εκει που θελω, τη στιγμη που θελω
αλλα ολα μου βγαινουν λαθος και ετεροχρονισμενα?

και αμεσως την βρηκα την απαντηση
προκειται για ενα συμπαντικο σφαλμα
ειμαι στην δικια μου-πολυ προσωπικη- 42η διασταση
οπου ο χρονος μετραει εντελως διαφορετικα
και ο τροπος ζωης δεν γινεται αντιληπτος απο τους υπολοιπους ανθρωπους

αλλα για καποιον-εντελως μαζοχιστικο λογο-επιμενω να συναναστρεφομαι ατομα που υφιστανται στις υπολοιπες 41 (ή και παραπανω) διαστασεις.
προβλημα.

και η λυση απλη:
απλα δεν θα ξαναπιω αλκοολ πριν κοιμηθω.

2 σχόλια:

  1. μία σφαίρα δημιουργημένη στις τέσσερις διαστάσεις δεν μπορεί να προβληθεί στις τρεις... Μάλλον αυτό περιγράφεις στο περίπου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αμε.
    μονο που ειχα πιει λιγακι παραπανω
    και ξαφνικα οι 4 διαστασεις μου φανηκαν πολυ λιγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή