Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Όταν χαζεύω στο κενό γίνομαι λιγάκι τρομακτική,
αυτό το κενό μπορει να σε παγώνει σε ένα παράλληλο σύμπαν,
η φυγόκεντρος εκεί είναι γύρω από εμένα αλλά δεν θα το εκμεταλεύομαι,
αν καταφέρεις να φτάσεις κοντά στα φρύδια μου άνοιξε το πορτάκι με το κίτρινο χερουλάκι.

Όταν ολοκληρώσεις την περιήγησή σου σιγουρέψου ότι μάζεψες αρκετές πληροφορίες,
για να σε βοηθήσω σου λέω πως αυτές έχουν το σχήμα της φλόγας λίγο πριν σβήσει και το χρώμα τους είναι μπλε.

Αρχικά η εκτίμηση μου είναι ότι θα σε ενοχλήσει ο περιέργος θόρυβος και θα νιώσεις ένα κενό στο στομάχι απ' αυτά που σε κάνουν να αρρωσταίνεις στιγμιαία,μετά μάλλον θα νιώθεις καλύτερα για περίπου 23 λεπτά.

Στην έξοδο πρόσεξε τα σκαλοπατάκια γιατί είναι γλιστερά,δεν ξέρω γιατί στο αποκάλυψα αυτό,συνήθως το κρύβω ώστε να σκοντάφτει ο κόσμος και να μένει λιγάκι παραπάνω,να κερδίζω χρόνο.

Σε περίπτωση που θέλεις να πάρεις μιά ανάσα σεαντίθεσημε'μεναπουγράφωτόσηώραμονοκοπανιά μπορείς να χρησιμοποιήσεις το δικαίωμα σου,αυτό της αυτοδιαθέσεως[το θυμίζουμε γιατί πολλοί μοιάζουν να το ξεχνάνε] και να περιηγηθείς όπου αλλού γουστάρει η ψυχούλα σου,
όταν νιώσεις νοσταλγία για το χάος μου μπορείς να γυρίσεις,
το πορτάκι με το κίτρινο χερούλι ίσως να 'χει αλλάξει χρώμα όμως θα είναι ακόμη εκεί.

4 σχόλια:

  1. επιβάλεται επεξήγηση,το ποιό?
    το πορτάκι?
    xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα σου εξηγησω απο κοντα, αλλα ναι... εννοουσα και το πορτακι και το κειμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω τωρα ντρεπομαι που θα το πω, αλλα δεν καταλαβα ουτε τη μια ουτε τον αλλον.
    Κανονιστε, μια απο αυτες τις μερες να μου εξηγησετε, γιατι αλλιως θα αισθανθω πολυ χαζη....
    πλιζ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή